Twitter Sözleri

Yorum Ekle
Neden acılar biran bile eksik olmaz ki? İyi insanların kalbinde..
Sabah giyeceğime karar vermek için kara kara düşünürken, aynı zamanda kafasında 15 senenin planlarını kuran varlığa; kadın denir..
Çekilebilir birisi olmam için, konuştuğum kadar susmayı da öğrenmem gerekir.
Hiçbir zaman, gökte ararken yerde bulduğum değerlerim olmadı benim. Ancak yerden bulup göklere çıkararak, değerli kıldığım çoktur benim.
Twitter hesabımı yeni açtım ahali.. Tüm ezikliğim ile huzurunuzdayım 🙂
Eğer ki gönül kazanmak ve gönüllerde taht kurmak istiyorsanız; gösterişten uzak bir şekilde, pazarlıksız güler yüz gösterin.
Çaresizliğimi; 62’den tavşan yapmayı, matematik problemi zanneden kız çocuğunun kaygılarına benzetiyorum.
Biz hayatımızdaki her şeye; çok bağışlayan ve esirgen Allah’ın adıyla başlayan insanlarız.
O kadar berbat durumdayım ki.. Dünya kamuoyu tarafından, kaygı ile izleniyorum.
Hep diyorlar ki; Bir yanı uçsuz bir dağ doruğu, bir yanı sarp bir uçurum. Böyle olmasaydım, ben nasıl korurdum içimdeki çocuğu? Bir yanım buz sarayı, bir yanım çiçekler açan nar ağacı.
Evin başı erkektir desekte; kadında boynudur. Boyun ne tarafı arzu ederse, baş o tarafa döner.
Net olarak söylüyorum.. “Kim o diye sorduğumda, -ben- diyenlere kapıyı açarım”
Rihanna olacağım diye kafasının yanını kazıtan kızlar, emin olun buradan bakınca Balotelli’ye benziyorsunuz.
Gün gelecek, bizde gelecek nesillerin atası olacağız.. Kıvırcık saçlı kız candır diye atasözü olur mu? lütfen yapmayın.
Arkadaşlarım için, o kadar değerliyim o kadar değerliyim ki. Sağ olsunlar her fırsatta satmaya çalışırlar beni.
Bu Google’nin, kesin kadın olduğunu düşünüyorum. Daha lafımı bitirmeden araya giriyor. Her şey hakkında da fikri var. Özel günlerde de süslenmesi cabası.
Ayrıca diğer sosyal ağlar olan facebook sözleriinstagram sözleri ve whatsapp durumları yazılarımıza göz atabilirsiniz.

Yorum için açıklama